قهوه نسپرسو

فروش کپسول قهوه انواع سازگار با نسپرسو

فروش کپسول قهوه در انواع سازگار با دستگاه های نسپرسو و دولچه گوستو، مشکل بسیاری از متقاضیان این محصولات را حل کرده است. کپسول های قهوه، در واقع سریع ترین روش تهیه اسپرسو را در اختیار علاقه مندان به این نوشیدنی، قرار می دهند. برای استفاده از کپسول های اسپرسو، باید دستگاه مخصوص را تهیه کرد. این دستگاه ها یک کافی شاپ کوچک در منزل یا محل کار به حساب می آیند. معمولا برای دستگاه هر برند؛ به عنوان مثال نسپرسو، باید از کپسول های همان برند استفاده کرد. اما بعضی از شرکت ها اقدام به تولید کپسول هایی کرده اند که قابلیت استفاده در همه ی دستگاه ها را دارد و اصطلاحا کپسول سازگار با نسپرسو و دولچه گوستو می باشند.

فروش کپسول قهوه

فروش کپسول قهوه را بهتر است با در نظر گرفتن چند نکته انجام داد. چنانچه دستگاه مخصوص تهیه قهوه کپسولی را تهیه کرده اید، کافی است کپسول سازگار با آن را به فروش برسانید. اما چنانچه دستگاه مورد نظر را خرید نکرده اید به موارد زیر دقت کنید قبل از فروش کپسول قهوه به دستگاه فکر کنید:

  • دستگاهی را بفروشید که کار کردن با آن ساده باشد.
  • دستگاهی که به طور منظم در ایران وارد می شود.
  • ترجیحا با دستگاه نسپرسو سازگار باشد.

فروش کپسول قهوه

کپسول قهوه چیست؟

انواع کپسول قهوه که در بازار خرید و فروش می شود، در واقع یک ظرف پلاستیکی کوچک حاوی قهوه اسپرسو است که با یک فویل آلومینیومی درب آن پلمپ شده و زمانی که در دستگاه قرار می گیرد، در عرض چند ثانیه یک فنجان اسپرسو آماده می شود. این کپسول های قهوه در طعم های گوناگون تولید می شوند و حتی لاته را نیز با یک کپسول ساده می توان به سادگی تهیه کرد. بسیاری از خانواده ها، اخیرا به جای دستگاه های قهوه ساز قدیمی ِ خانگی به خرید این دستگاه ها روی آورده و انواع قهوه اسپرسو را از طریق کپسول های قهوه تهیه می کنند. مهمترین طعم های این کپسول ها عبارتند از:

  • اسپرسو تلخ
  • لاته
  • اسپرسو دوبل
  • اسپرسو طعم دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا