قهوه خام

فروش قهوه خام دانه کلمبیا با کیفیت

فروش قهوه خام عربیکا در انواع دانه با کیفیت از کلمبیا، برزیل و نیز کشورهای آفریقایی سبب رشد فرهنگ قهوه نوشی در کشور شده است. اکنون دیگر کافه ها از این دانه های با ارزش در نوشیدنی خود استفاده می کنند. فروشندگان بازار فروش قهوه و کارخانه های رست، انواع دانه قهوه خام با کیفیت کلمبیا، کنیا، نیکاراگوئه، اوگاندا، مکزیک و … را در ترکیب های اسپرسو اضافه کرده و قهوه را با طعم های جدید و منحصر به فرد به فروش می رسانند. به گونه ای که ممکن است خریدار هرگز نتواند مشابه یک ترکیب اسپرسو خاص را در فروشگاه دیگری پیدا کند.

فروش قهوه کلمبیا

فروش قهوه خام کلمبیا در دو نوع سوپریمو و مارگو انجام می شود. برای بیان تفاوت بین این دو دانه، لازم به توضیح است که دانه مارگو نسبت به سوپریمو بسیار درشت تر و مرغوب تر و البته گران تر است. هر دو نوع سوپریمو و مارگو از انواع با کیفیت دانه خام قهوه کلمبیا می باشند که در بازار ایران نیز فروش و عرضه می شوند. از لحاظ طعم و مزه، دانه قهوه کلمبیا دارای اسیدیته قابل توجهی و ترش مزگی خاصی می باشد. بعضی از انواع بسیار با کیفیت قهوه کلمبیا، دارای “بعد از مزه” شکلاتی بوده و طعمی ترش و شیرین به قهوه می دهند. میزان کافئین موجود در این دانه ها خیلی زیاد نیست ولی قابل توجه است.

در بازار خرید و فروش قهوه خام ایران، انواع دانه عربیکا و روبوستا با کیفیت و درجه یک را می توان به راحتی سفارش داد. بسیاری از این دانه ها دارای برگ آنالیز از مزرعه ی مبدا بوده و مقدار رطوبت و درصد کافئین و سایز دانه ها در آن مشخص شده است. انواع قهوه کلمبیا در زیر لیست شده است:

  • قهوه کلمبیا سوپریمو (دانه قهوه اسکرین 18 و 19)
  • قهوه کلمبیا مارگو (دانه بسیار درشت)
  • قهوه کلمبیا اکسلسو (دانه ریزتری نسبت به سوپریمو)

 

فروش قهوه خام
قهوه خام کلمبیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا