قهوه گانودرما

فروش قهوه گانودرما دکتر بیز

فروش قهوه گانودرما دکتر بیز یک اتفاق بزرگ در دنیای قهوه است. قارچ گانودرما حدود 2000 سال در چین قدمت استفاده دارد. این قارچ دارای خواص بسیاری زیادی است. به گونه ای که در تهیه و تولید بسیاری از داروها از این ماده با ارزش استفاده می شود. از جمله خواص گانودرما موارد بسیاری را می توان نام برد:
کاهش قند خون، کاهش کلسترول، خواص ضد باکتریایی، خواص آنتی اکسیدان، کاهش فشار خون، رفع انسداد پلاکت ها و انعقاد خون، پیشگیری از بیماری های کبدی.

پس از تحقیقاتی که پیرامون این ماده خوراکی انجام گرفت، نتایج به دست آمده بسیار جالب بود. نتایج، منجر به تولید محصول جدیدی از قهوه با نام قهوه گانودرما شد. این محصول توسط شرکت دکتر بیز تولید می شود.

فروش قهوه گانودرما

فروش قهوه گانودرما دکتر بیز در ایران، اخیرا شروع شده است. این محصول به تایید انجمن دیابت ایران رسیده است. بازخوردهای به دست آمده از طرف مصرف کنندگان جالب بوده است. تا کنون شرکت دکتر بیز قهوه گانودرما را از طریق بازاریابی مویرگی و با کمک ویزیتورها به فروش می رساند. اما از این به بعد، امکان سفارش اینترنتی یرای خرید و فروش عمده این قهوه به وجود آمده است. هر جعبه (پک) قهوه گانودرما حاوی 20 ساشه و هر کارتن حاوی 12 جعبه است. حداقل تعدادی که برای شروع فروش عمده در نظر گرفته شده، سه کارتن 12 تایی است.

 

فروش قهوه گانودرما

خواص قهوه گانودرما

در قهوه گانودرما، قارچ گانودرما مورد استفاده قرار گرفته است. این نوشیدنی طی پنج مرحله می تواند تاثیراتی بر روی بدن بگذارد.

  • مرحله بررسي ( یک ماه اول مصرف): در مرحله نخست بعد از مصرف گانودرما، بدن علائمی را نشان می دهد که جای نگرانی نیست. در واقع مناطق بیماری در بدن توسط قارچ مذکور، شناسایی شده و عملکرد بدن تنظیم می شود.
  • مرحله سم زدايي ( بین هفته اول تا ماه 4 یا هفته 30 ): اثر سم زدایی در گانودرما بسیار قوی است. گانودرما می تواند اسید اوریک اضافه، اسید لاکتیک، کلسترول اضافی و بسیاری از مواد سمی و مازاد بدن را  دفع کند. این کار از طریق مدفوع و یا توسط کلیه و کبد و دستگاه تنفسی انجام می شود.
  •  مرحله ست كردن ( تا یکسال اول ): در طول مدت یک سال اولی که از قهوه گانودرما استفاده می کنید، ممکن است تغییرات زیادی را بر بدن خود مشاهده کنید. همه ی این ها به دلیل پاکسازی بدن است. اگر علائم برای شما آزار دهنده است، نسبت به کاهش مقدار مصرف روزانه گانودرما اقدام کنید.
  •  مرحله بازسازی (حدود 6 ماه تا دو سال مصرف مستمر): تحقیقات و نتایج بالینی نشان داده که گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. حتی بخش های آسیب دیده را بازسازی می کند.
  •  مرحله جوان سازي ( بعد از یک تا سه سال مصرف مستمر): قهوه گانودرما باعث بهبود عملکرد اعضا در بدن می شود. همچنین بر پاکسازی بدن از سموم تاثیر دارد. طبیعتا گانودرما به این ترتیب فرآیند پیر شدن را به تاخیر می اندازد.

فیلم خواص قهوه گانودرما

قیمت قهوه گانودرما

قیمت قهوه گانودرما نسبت به سایر انواع قهوه که در بازار خرید و فروش می شود بالاتر است. اما این یک امر کاملا طبیعی است. قهوه گانودرما حاوی قارچ گانودرما و عصاره جینسینگ است. هر دو مورد از خوراکی های دارویی گران قیمت چین و مالزی می باشند. قهوه گانودرما صرفا برای لذت بردن نیست. بلکه در کنار تجربه احساس خوشایند نوشیدن قهوه، سلامتی و جوانی نیز احیا می شود.

 

لیست قیمت قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا