قهوه خام

بازار فروش قهوه دانه خام

بازار فروش قهوه دانه خام، محل مناسبی برای تهیه انواع دانه های عربیکا و روبوستا از مناطق مختلف دنیا می باشد. در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر کارخانه ها و کارگاه های قهوه فوری گانودرما  بوده ایم و به این ترتیب تقاضا برای قهوه خام افزایش قابل توجهی داشته است.
دانه قهوه خام که با عنوان قهوه سبز هم فروش می رود، چند سالی است که بسیار محبوب شده و فروش خوبی در بازار ایران پیدا کرده است.
برای خرید و فروش دانه قهوه خام، همه می خواهند بازار اصلی را پیدا کنند و بهترین قیمت ها را داشته باشند. در حالی که همیشه بهترین قیمت های فروش دانه قهوه خام مربوط به بازار اصلی نیست و چه بسیار وارد کنندگانی که در اقصی نقاط ایران، واردات دانه قهوه را انجام داده و تمام محصول خود را به بازار می فروشند. برای وصل شدن به این فروشندگان، گاهی اینترنت کارگشا خواهد بود.
بازار فروش قهوه دانه خام، ضمن عرضه انواع دانه قهوه از سراسر جهان، با در اختیار داشتن کارخانه تولید قهوه، توانایی تهیه و تولید انواع دانه قهوه رست شده را به صورت فله داشته و این محصولات را به طور مستقیم از کارخانه برای سراسر کشور ارسال می کند.

انواع رست قهوه

انواع قهوه رست شده شامل تمامی دانه های خام موجود در فروشگاه و بعضی از دانه های خارج از موجودی انبار می باشد که در درجات لایت (روشن)، مدیوم (متوسط)، شکلاتی (مدیوم-دارک) و دارک (تیره) به فروش می رسد. این دانه ها شامل دانه های ویتنام اندونزی چری پی بی جاوا برزیل کلمبیا و … می باشد.
برای خرید قهوه رست شده لازم به توضیح است که فروش قهوه فوری دمی از کارخانه کاملا مستقل از فروش دانه قهوه خام است. بعضی از خریداران دانه قهوه خام را از بازرگانی نیک خریداری کرده و برای رست دوباره به خود بازرگانی تحویل می دهند. پذیرفتن چنین سفارش هایی ممکن نیست. مگر آنکه دانه خام از فروشگاه دیگری تهیه شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا