قهوه اسپرسوقهوه لامبورگینی

دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی ایتالیا

دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی ایتالیا، تحت بالاترین استانداردها تولید و فرایند آماده سازی آن کامل می­ شود.

قهوه لامبورگینی، مرکز شور و دانش و سالها تجربه در فرایند قهوه است.

رست سنتی دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی ایتالیا، توسط مدرن ترین تکنولوژی ها، برای بدست آوردن یک قهوه تمام عیار متناسب ذائقه های تیز و سختگیر، انجام می ­شود.

مراحل آماده سازی این قهوه توسط روش­های منحصر به فرد و تحت کنترل های شدید در طول دوره تولید ترکیب اسپرسو، انجام می ­شود و سپس توسط کارشناسان خبره قهوه، بررسی و تایید می ­شود.

در طول انتخاب دانه قهوه تا رست آن، قهوه در هر مرحله تا بدست آمدن بهترین کیفیت و بهترین رایحه مرتب تست می­ شود. انتخاب دانه قهوه و رست آن در یک محیط کاملا کنترل شده انجام می گیرد.

ترکیب دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی

دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی ایتالیا ترکیب قهوه کشیده و سبک عربیکا و گرد و سنگین روبوستا است، ولی همیشه درصد قهوه عربیکا غالب است.

در واقع می ­توان گفت قهوه لامبورگینی، ترکیب چندین فرهنگ است. زیرا دانه های قهوه عربیکا در آن، از بهترین محصولات آفریقا و آمریکای جنوبی خصوصا برزیل و قهوه ربوستا در این ترکیب از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع قهوه ربوستا اندونزی و برزیل، دست چین و به صورت حرفه ای رست شده است.

این نوع قهوه بسیار قوی است و البته اسیدیته کمی دارد و از مشخصه های منحصر به فرد آن لاین طعم متفاوت آن است که مزه آن در انتها به کاکائو تلخ ختم می­شود و البته ماندگاری بسیار بالایی دارد.

بعد از یک روز سرد و کاری بسیار خسته کننده، هیچ چیز مانند یک فنجان قهوه اسپرسو لامبورگینی نمی­ تواند انرژی از دست رفته شما را به رگهایتان بازگرداند. دانه قهوه اسپرسو ایتالیا، نه فقط یک نوشیدنی بلکه همچون تونل زمان است که با طعم و عطر خود، شما را در یک لحظه هم به باغ­های کوهستانی برزیل و کلمبیا می برد و هم به دشت های قهوه اندونزی.

دانه قهوه لامبورگینی ایتالیا، تاریخچه ای است پر افتخار که سنگینی گذشته پرافتخار خود را با طعم و عطر خود به نمایش می گذارد. غرور و افتخاری که جز با تلاش برای بهترین بودن، حاصل نشده. قهوه لامبورگینی، مجموعه ای شگفت انگیز از سنت، فرهنگ، اقلیم، علم، هنر و تکنولوژی مدرن است که در کنار یکدیگر محصولی را خلق کردند که سالهاست تاج دار قهوه اسپرسو در دنیا است.

دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی ایتالیا، تجربه ای است شگفت انگیز از یک فنجان قهوه.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا