قهوهقهوه سبز

دانه قهوه سبز کنیا خرید عمده

دانه قهوه سبز کنیا، دارای رنگ متمایل به آبی و به شکل گرد و کوچک است و به علت اسیدیته بالا و ماهیت سبک و طعم میوه ای آن مورد محبوب اکثریت مردم دنیا است.

خاک آتشفشانی و بارور و آب و هوای مناسب کنیای استوایی، با همکاری یکدیگر منجر به تولید یه فنجان قهوه سحرانگیز می شود.

خرید عمده دانه قهوه سبز، توسط کسانیکه قهوه را می شناسند و ارزش قهوه استوایی کنیا را می دانند به مقاصد گوناگون و با میزان مختلف انجام می گیرد.

چرا خرید دانه قهوه سبز کنیا پیشنهاد می شود؟

متد پرورش قهوه در کنیا بر اساس سیستم پرورش مرطوب است. دانه قهوه های شسته شده و مرطوب باید بطور مرتب و بی وقفه زیر و رو شوند تا بطور یکنواخت توسط نور خورشید خشک شوند. کشت قهوه در کنیا یک همکاری دولتی و ملی است و به همین دلیل پروسه کشت و پرورش و برداشت آن کاملا توسط نیروی انسانی آموزش دیده و بصورت دستی انجام می شود.

در هنگام برداشت دانه قهوه، دانه های خشک شده بصورت دستی غربال و دانه معیوب آن کاملا جدا می شود.

بنابراین هنگام خرید عمده دانه قهوه کنیا ، نگرانی به سبب وجود ضایعات در محصول وجود ندارد و محصول خریداری شده شما کاملا خالص و تمیز خواهد بود.

قهوه کنیایی به دلیل موقعیت جغرافیایی کنیا، تنوع و همچنین روش های تولید و پرورش آن دارای طیف گسترده ای از طعم ها و عطرهاست، که برای کسانیکه قدرت چشایی و بویایی بالایی دارند می تواند بسیار لذتبخش باشد.

خرید عمده دانه قهوه کنیا بصورت پیوسته توسط افراد خاص و به منظور خاصی از مزه آغاز و در نهایت به فنجان های قهوه شما ختم میشود.

دانه قهوه سبز کنیا ، انواع و درجات مختلفی دارد که براساس سایز آنها نام گذاری شده است و از مزیت های خرید عمده دانه قهوه سبز کنیا، میزان خلوص هر نوع دانه است زیرا در زمان فرایند برداشت و غربالگری، دانه ها بصورت یکنواخت و یک اندازه انتخاب و جداسازی می شوند.

بهترین روش برای خرید عمده قهوه کنیا، خرید دانه سبز آن بصورت تازه و پی در پی است ، خرید به میزانی که برای مدت طولانی در فروشگاه شما بماند، موجب افت کیفیت آن خواهد شد و کاهش میزان فروش شما را در پی خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا