قهوه خامقهوه روبوستا

فروش انواع قهوه روبوستا خام در بازار

فروش انواع قهوه روبوستا خام در بازار توسط چند وارد کننده قهوه به صورت رقابتی انجام می شود. تقریبا تمام ایران از این چند نفر خرید کرده و نیاز قهوه خام عربیکا و روبوستا را از بازار قهوه تهران برطرف می نمایند. از طرف دیگر افرادی هستند که انواع دانه قهوه روبوستا و عربیکا را از طریق بازارهای آزاد وارد کرده و به فروش می رسانند. در این رابطه سوال پیش می آید که آیا تفاوتی بین این دانه ها از لحاظ کیفیت وجود دارد؟ در پاسخ چند نکته قابل تامل است.

اول اینکه شخص وارد کننده تسلط کافی به دانه قهوه خام داشته باشد و بتواند دانه های با کیفیت و مرغوب را تشخیص دهد. دوم اینکه روش حمل آن تا مراکز فروش به چه صورت است؟ آیا در طول مسیر به اندازه کافی از دانه ها مراقبت می شود؟ آیا از رطوبت و گرما و نور خورشید و مواد غذایی و غیر خوراکی بودار در امان بوده است؟ و در آخر اینکه آیا فروش این دانه ها دائمی است و یا صرفا به عنوان یک پارت و برای یک بار وارد شده است؟ اهمیت این مساله برای کسانی زیاد است که بر اساس طعم و مزه دانه های خاصی از عربیکا و روبوستا میکس های اسپرسو خود را تعریف می کنند.

فروش انواع قهوه

فروش انواع قهوه خام و رست شده در تجارتخانه نیک، عامل جذب فروشندگان از سراسر کشور به سوی این مرکز شده است. در این مرکز انواع دانه قهوه روبوستا خام و عربیکا سبز برای سفارشات بالای 500 کیلو به فروش می رسد. در عین حال، به علت همکاری با یک کارخانه بزرگ رستینگ قهوه، انواع دانه بوداده نیز برای فروش در اختیار خریداران قرار می گیرد. همچنین ساپورت فروش اینترنتی چند برند معتبر بر عهده این مرکز بوده و امکان ارسال اقلام مختلف برای سراسر کشور وجود دارد. لازم به ذکر است که حداقل سفارش برای دانه قهوه رست شده 50 کیلو و برای برندها 6 تا 10 کیلو (معادل یک کارتن) می باشد. به طور خلاصه و تیتر وار فروش انواع قهوه در زمینه های زیر انجام می شود:

  • انواع دانه قهوه خام و سبز
  • انواع دانه قهوه رست شده (بوداده)
  • انواع دانه قهوه برند ایتالیایی مخصوص کافی شاپ
  • انواع پودر و دانه قهوه 250 گرمی مخصوص فروشگاه های مواد غذایی

فروش انواع قهوه

انواع قهوه روبوستا

انواع قهوه روبوستا به علت دارا بودن مقدار زیادی کافئین و نیز به علت تولید کرما و خامه فراوان در نوشیدنی اسپرسو مورد استفاده قرار می گیرد. اما طعم این دانه ها تلخ است و خوشایند نیست به ویژه زمانی که با درجه رست دارک تهیه می شوند؛ طعم و مزه تلخ آن ها کاملا مشهود است. با این حال عجیب است که بسیاری از خریداران قهوه در ایران، هنگام سفارش، ترکیب هایی را انتخاب می کنند که دارای مقدار بیشتری از انواع قهوه روبوستا باشد. حتی بعضی از آن ها، تمایل به نوشیدن قهوه صدردصد روبوستا دارند! انواع قهوه روبوستا که در تجارتخانه نیک به فروش می رسد عبارتند از:

  • دانه قهوه ویتنام
  • دانه قهوه اندونزی روبوستا
  • دانه قهوه پی بی (هندی)
  • دانه قهوه چری (هندی)
  • دانه قهوه جاوه (اندونزی)
  • دانه قهوه اوگاندا روبوستا (آفریقا)

انواع قهوه روبوستا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا