قهوه

فروش انواع قهوه عمده در تهران

تهران، مرکز اصلی فروش انواع دانه قهوه عمده است. در بازار اصلی این کلان شهر، انواع دانه قهوه سبز و خام و روست شده و آسیاب شده در حجم های مختلفی به فروش می رسد. هر روز تعداد قابل توجهی از خریداران قهوه برای خرید با قیمت مناسب، از شهرهای خود به تهران سفر می کنند. اما چند سالی است که با توسعه اینترنت و فضای مجازی، حجم این سفرها کاهش پیدا کرده است. از طرف دیگر، بسیاری از کارخانه های رست و فراوری قهوه، در شهرک های اطراف تهران قرار داشته و بیشتر خریداران با آن ها آشنا نیستند. دفاتر فروش آنلاین این کارخانه ها، امکان فروش انواع قهوه را به صورت عمده، اینترنتی و غیر حضوری فراهم کرده اند و هم اکنون بسیاری از فروشندگان دانه قهوه در سراسر کشور، سفارش های خود را از این طریق پیگیری می نمایند و دیگر به بازار قهوه در تهران مراجعه نمی کنند.

فروش عمده قهوه

فروش انواع قهوه به صورت عمده در تهران، باعث شده که بازار قهوه تهران به عنوان یک مرجع اصلی خرید و فروش قهوه در سراسر کشور باشد. حتی وارد کنندگان قهوه در شهرهای مرزی، خیلی از مواقع برای تهیه دانه قهوه، به این مرکز فروش بزرگ و جامع مراجعه می کنند و یا ارتباط خود را با فروشندگان و البته کارخانه داران حفظ می نمایند. هر چند که هر سال حجم زیادی از انواع قهوه برای فروش عمده از طریق شهرهای مرزی و بازارهای آزاد به کشور وارد می شود، اما این مقدار و تنوع آن هرگز قابل مقایسه نیست با انواع قهوه که به صورت گمرکی وارد کشور شده و بورس اصلی آن در تهران است. فروش انواع قهوه، شامل دانه های خام و رست شده روبوستا و عربیکا و نیز گستره بزرگی از برندهای مختلف خارجی و ایرانی است.

بازار قهوه تهران

بازار قهوه تهران واقع در پله های نوروزخان، با وجود آن که قطب بزرگ معاملات قهوه در کشور به حساب می آید؛ اما لزوما همیشه بهترین قیمت ها را ارائه نمی دهد. بسیاری از کارخانه ها و تولیدی ها در اطراف تهران و یا در سایر شهرها مثلا اصفهان، گاهی محصولات قهوه را با قیمت های بسیار مناسب تری عرضه می کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا