قهوهقهوه خام

فروش دانه قهوه خام هندی

فروش دانه قهوه خام هندی بصورت فله و یا بسته بندی با برندهای معروف در بازار دنیا بخصوص ایران به آسانی قایل دسترسی است.

تولید قهوه در هند معمولا در مناطق تپه ای، ایالت های جنوبی کشور هند کثرت دارد. و درواقع قهوه هند به عنوان بهترین قهوه سایه نشین دنیا در مقایسه با قهوه های آفتابی دیگر مناطق است.

در هند چیزی حدود 250000 مزارع کشت قهوه وجود دارد. که البته اکثریت مزارع کوچک هستند. و این نشان از رونق کشت قهوه در این کشور پرجمعیت دارد. قهوه هندی به قهوه موسمی نیز مشهور است. زیرا اغلب آنها در مناطق جنوبی هند و تحت بارش باران های موسمی رشد می ­یابند.

فروش دانه قهوه هندی در انواع مختلف

هنگام فروش قهوه خام هندی به مصرف کننده، می ­توان تضمین یک قهوه بی نظیر برگرفته از هوای ساحلی اقیانوس آرام را به او داد. زیرا بهترین نوع قهوه هندی، طعم و رایحه اقیانوس آرام را به همراه دارد. ولی قهوه هندی در بدترین نوع خود نیز طعم و عطری ملایم و شیرین و مطبوع دارد.

فروش دانه قهوه

فروش دانه قهوه خام هندی در دو نوع عربیکا و روبوستا است. زیرا هند بدلیل موقعیت جغرافیایی متفاوت، هم قابلیت پرورش قهوه عربیکا را در ارتفاعات خود دارد و هم توانایی کشت روبوستا را در دشت ها.

از ویژگی های قهوه هندی ارگانیک بودن آن است که در هنگام فروش دانه قهوه خام هندی، پررنگترین خصیصه این نوع قهوه می ­تواند باشد .

نحوه برداشت قهوه هندی

فرایند برداشت قهوه در هند به دو روش خشک و مرطوب انجام می ­شود. که در فرایند خشک، قهوه بطور طبیعی و زیر نور خورشید خشک می ­شود که در واقع روش سنتی نیز محسوب می ­شود و قهوه خشک شده به این روش، عطر و طعم تیز تر و تند تری دارد و البته غلظت بالاتری.

فروش دانه قهوه

ولی در روش خیس، دانه های قهوه از کانالهای آبی عبور می­ کنند و شسته می ­شوند که برای بهبود کیفیت قهوه این روش ترجیح داده می ­شود. زیرا در روش مرطوب، دانه های خام به خوبی شسته و دانه های معیوب با دقت از آن جا می­ شود که هنگام فروش قهوه خام هندی که با این روش برداشت شده، می­ توان به عدم ضایعات در آن به مصرف کننده اطمینان داد.

قهوه هندی جزو ملایم ترین و کم اسیدیته ترین انواع قهوه در دنیاست که عنصری از عناصر ترکیبی برندهای قهوه ترکیب شده در سراسر دنیا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا