قهوه مولیناری

قهوه فرانسه مولیناری قیمت دانه

قهوه فرانسه مولیناری یکی از انواع این برند است که قیمت دانه و پودر آن مناسب تر از سایر محصولات مولیناری بوده و بیشتر برای فروش در فروشگاه های قهوه و مواد غذایی کاربرد دارد. این محصول در دو سایز یک کیلویی و 250 گرمی عرضه می شود. با توجه به قیمت کمتر و حجم بسته؛ فرانسه 250 گرمی مولیناری به مصرف کنندگان خانگی پیشنهاد می شود.
قهوه فرانسه مولیناری یکی از بهترین انواع دانه قهوه ایتالیایی با قیمت مناسب است که توسط نمایندگی قهوه مولیناری در شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اهواز، تهران و سایر شهرهای ایران به فروش می رسد. قهوه فرانسه مولیناری همزمان مناسب استفاده در دستگاه فرنچ پرس و موکاپات بوده و به صورت آسیاب شده نیز تولید می شود.
با توجه به تغییرات پیوسته قیمت انواع دانه و پودر قهوه خارجی به دلیل تغییرات ارز، از اعلام قیمت بر روی سایت خودداری می شود.

 

انواع قهوه اسپرسو مولیناری

قهوه مولیناری بیش از هر چیزی، با انواع ترکیب های اسپرسو شهرت دارد به ویژه تنوع قابل توجهی که در سیلندرهای سه کیلویی مخصوص کافی شاپ در نظر گرفته شده، محبوبیت این برند را چند برابر کرده است. قهوه اسپرسو مولیناری در چند ترکیب مختلف تولید شده و به صورت پلمپ شده وارد کشور می شود. بسیاری از خریداران قهوه های برند، این موضوع را به عنوان یک مزیت در نظر گرفته و هر چند با قیمت بالاتر، قهوه فرانسه و اسپرسو مولیناری را سفارش می دهند.
از مهمترین محصولات اسپرسو مولیناری در ایران می توان به مولیناری روسو با ترکیب 60 به 40 نام برد که پر فروش ترین محصول این برند ایتالیایی در تجارتخانه نیک بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا