قهوهقهوه گلد

قیمت خرید قهوه فوری گلد اکوادور

قیمت خرید قهوه فوری گلد اکوادور، و البته انواع دیگر قهوه ، بدلیل وارداتی بودن آن بطور روزانه اعلام می ­شود زیرا نوسانات بازار به شدت بر قیمت آن تاثیر دارد. ولی آنچه آمار بازار نشان می­ دهد، آنکه به کیفیت قهوه فوری مصرفی خود اهمیت می­ دهد، تفاوت قیمت این نوع قهوه فوری را برهانی بر کیفیت این نوع محصول، شناخته است.

قهوه فوری گلد اکوادور اغلب بصورت دانه های شکسته درشت و روشن دیده می ­شوند. که نوع شکسته شدن آنها بدلیل افزایش سرعت آنها هنگام حل شدن است. به راحتی یک قاشق از آن را می­ توان در یک فنجان آب و یا شیر مخلوط کرد و نوشید.

مردم اکوادور معتقدند که قهوه را باید در ارتفاعات پایین و ساحلی کشت کرد و برخلاف همسایگان خود قهوه را در مزارع ساحلی در کشتزارهای کوچک و بزرگ تولید می ­کنند.

به دلیل آب و هوای بارانی و مرطوب این منطقه و البته خاک آتشفشانی و غنی این مناطق، قهوه ربوستا تولیدی اکوادور پایه اصلی مارک­های معتبر قهوه فوری است که اغلب آن را محصولات قهوه فوری گلد تشکیل می­ دهند.

چند برند معروف قهوه فوری گلد

  • نستله سوئیس
  • چیبو آلمان
  • Alicafe
  • ماکسیم موکا
  • مولتی کافه
  • جاکوبز

قیمت خرید قهوه

قیمت خرید قهوه فوری گلد اکوادور به دلیل روش آماده سازی و تجهیزات مورد استفاده نسبت به انواع دیگر قهوه فوری بالاتر است. برای تولید قهوه فوری گلد، بهترین نوع قهوه اکوادور را به کشورهای اروپای صادر می ­کنند و در آنجا با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته به دو روش حرارتی و انجماد، آن را خشک می­ کنند که روش تهیه آن سبب شده عطر و طعم و رایحه ماناتری نسبت به دیگر انواع قهوه فوری داشته باشد .

فاکتورهای تعیین قیمت خرید قهوه فوری گلد اکوادور

  • نوع دانه قهوه (نوع دانه ربوستا نسبت به عربیکا ارزانتر است)
  • تجهبزات و تکنولوژی بکار رفته
  • شرکت و برند تولید کننده

قیمت خرید قهوه

و در واقع کلمه گلد موجود روی بسته بندی­ها، بیان کننده روش تهیه و نهایت کیفیت آن است. که بهترین نوع قهوه عریکا و ربوستا را با هم ترکیب می­ کند و سپس برای حفظ عطر و طعم آن به روش گلد آن را خشک کرده و به قطعات شکسته تبدیل می ­کنند.

البته از مزایای قهوه گلد علاوه بر ماندگاری طعم و عطر آن ، می­ توان از حمل و نقل آسان و تهیه راحت و ساده این نوع قهوه فوری نام برد.

که البته بدلیل نداشتن ترکیبات و افزودنی­های اضافی مانند شکر و شیر، مصرف کنندگان طبق سلیقه و ذائقه خود می ­توانند آن را آماده نوشیدن کنند. و به کسانیکه تمایل به نوشیدن قهوه سرد نیز دارند­، می ­توان این نوید را داد که ماندگاری عطر و مزه قهوه فوری گلد اکوادور به حدی بالاست که با افزودن شیر سرد درآن، رایحه و مزه آن کاهش نمیابد و به قوت خود باقی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا