قهوهقهوه گانودرما

قیمت روز پودر قهوه فوری گانودرما

قهوه فوری گانودرما را می توان منبعی از ویتامین نامید. قیمت روز پودر قهوه فوری گانودرما براساس نوع و مزه و همچنین ترکیبات آن متفاوت است.

قهوه فوری گانودرما یک مخلوط نوشیدنی پودری است که بطور معمول تشکیل شده از قهوه فوری و عصاره پودری گانودرما. گانودرما قارچ دارویی است به نام reishi که البته با نام علمی ganoderma lucidum نیز شناخته می شود. این گیاه 2000 ساله، برای سالهای طولانی در شرق آسیا و بخصوص چین بصورت دم نوش برای سلامتی، طول عمر و جوانی استفاده می شد.

فواید قهوه فوری گانودرما

فراتر از فوایدی که خود قهوه دارد، قهوه گانودرما نوشیدنی است که برخی از محققان معتقدند طیف گسترده ای از فواید بهداشتی و سلامتی را دارا است و اغلب توسط کسانیکه که میخواهند میزان مصرف قهوه خود را کاهش دهند ولی همچنان از انرژی قهوه بهره مند باشند، مصرف می شود.

همچنین گانودرما به عنوان برترین منبع آنتی اکسیدان ها شناخته می شود. و براساس نوع قهوه بکار رفته شده در کنار قارچ گانودرما، قیمت روز پودر قهوه فوری گانودرما را تعیین می کنند.

تحقیقات اولیه پزشکی نشان می دهد که گانودرما به تنهایی ممکن است مزایای سلامتی خاصی را ارائه دهد. این نوشیدنی خواص درمانی بسیاری دارد از کمک به خواب گرفته تا افزایش انرژی و ایمنی بدن. قهوه گانودرما در مقایسه با قهوه معمولی، کافئین پایین تر و مواد مغذی بیشتری دارد.

قهوه فوری گانودرما اغلب دارای طعم و عطر متنوعی است و این تنوع از گوناگونی طعم قهوه موجود در آن ناشی می شود. که البته بر قیمت روز پودر قهوه فوری گانودرما بسیار مژثر است.

گانودرما را در واقع تشخیص دهنده و درمان کننده بیماری های پنهان می نامند. و با آشکار کردن بیماری در واقع آن را درمان می کند.

از مهمترین خاصیت این نوشیدنی سم زدایی است که علاوه بر درمان موجب پیشگیری نیز می شود .
به طور کلی این نوع قهوه، همه فواید قهوه معمولی به همراه خواص درمانی قارچ گانودرما را در خود جای داده است.

به دلیل میزان کافئین بسیار پایین، گانودرما ابدا موجب کم خوابی نمی شود و در واقع از نوع قهوه های سبک و آرامش بخش است و موجب بهبود خواب و کاهش اضطراب نیز می شود.

کافئین یک فنجان از قهوه گانودرما، نقریبا نصف قهوه معمولی است.
همچنین این نوع قهوه بدلیل اسیدیته بسیار ضعیف، برای کسانیکه دارای مشکلات گوارشی یا IBS هستند بسیار ایده آل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا