قهوه اسپرسو

قیمت قهوه اسپرسو ترکیبی ایتالیایی

قیمت قهوه اسپرسو ترکیبی ایتالیایی را از شرکت وارد کننده نمی توان پرسید. معمولا واردکنندگان قهوه، محصول خود را یکجا به شرکت دیگری برای پخش می فروشند. اما قیمت قهوه اسپرسو شرکتی در سراسر کشور یکسان است. لذا تفاوتی ندارد که از کجا قیمت بگیریم. دان قهوه عربیکا اسپرسو ایتالیایی، اعتبار زیادی در دنیا دارد. بسیاری از امپراطوری های بزرگ قهوه در ایتالیا قرار دارند. همچنین بعضی از برندهای ایتالیایی در سطح جهانی به فروش می رسد.

قهوه اسپرسو ترکیبی

انواع قهوه اسپرسو ترکیبی موجود در ایران، ایتالیایی یا آمریکایی هستند. گاهی نیز برندهایی از سوئیس یا سایر کشورها در بازار خرید و فروش می شود. به علت تنوع زیاد برندهای قهوه، قیمت اسپرسو ایتالیایی کاملا رقابتی است. البته گاهی محصولات دانه قهوه پی بی به صورت قاچاق وارد می شود. اختلاف قیمت بازار گاهی به این دلیل است.  از پرفروش ترین اسپرسوهای ترکیبی می توان موارد زیر را نام برد:

  • مولیناری روسو در ترکیب 60 به 40
  • ترکیب 100% عربیکا قهوه یونیورسال ارگانیک (بایو)
  • لاین بلک از قهوه لامبورگینی

 

اسپرسو ترکیبی منظور قهوه اسپرسو تهیه شده از میکس دانه های مختلف است. انواع ترکیب های اسپرسو را در “انواع قهوه اسپرسو و فرانسه مولیناری” توضیح دادیم. تعداد ترکیب های اسپرسو که می توان ساخت، بسیار زیاد است. برای شناخت انواع دانه قهوه، دوره های آموزشی وجود دارد. اما کافی نیست. تا زمانی که دانه ها را با هم تفت ندهیم نتیجه کار مشخص نمی شود. قهوه را باید چشید و آنقدر مزه کرد تا بهترین میکس اسپرسو را بتوان ساخت.

 

قیمت قهوه اسپرسو

یکی از مهمترین آیتم ها برای مقایسه چند برند قهوه، قیمت آن هاست. از بین چند برند معتبر و خوب، گاهی قیمت کمتر، عامل خرید بیشتر است. قهوه اسپرسو ایتالیایی در وزن یک کیلویی، شاخص قیمت برندهای قهوه حساب می شود. اسپرسو ترکیبی ایتالیایی صددرصد عربیکا در وزن سه کیلویی نیز آیتم خوبی برای مقایسه است. به عنوان نمونه قیمت سیلندر سه کیلویی 100 عربیکا از دو برند ایتالیایی در زیر مقایسه می شود.

 

قیمت قهوه اسپرسو

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا