قهوهقهوه کافئین بالا

قیمت قهوه فله ای و میکس کافئین بالا

قیمت قهوه فله ای و انواع میکس کافئین بالا به صورت روزانه تغییر می کند. هر بار که نرخ جدیدی برای دانه سبز قهوه اعلام می شود، کارخانه های رستینگ دان قهوه چری ناچار به افزایش قیمت ها می باشند. بنابراین اعلام قیمت قطعی روی سایت، بی فایده است. اما امکان مقایسه قیمت قهوه فله ای بین کارخانه های مختلف وجود دارد. در این رابطه، سه کارخانه در شهرهای تهران، اصفهان و قزوین را مورد مطالعه قرار می دهیم.

قهوه میکس کافئین بالا

قیمت قهوه فله ای

قیمت قهوه فله ای بین میکس های مختلف، بستگی به نوع دانه های مورد استفاده در آن ها دارد. قطعا استفاده کردن از دانه های عربیکا در میکس دان قهوه بن مانو، باعث افزایش قیمت آن خواهد شد. اما این همه ی ماجرا نیست و فاکتورهای مختلفی بر قیمت تاثیرگذار است. لذا تفاوت قیمت بین کارخانه های مختلف زیاد است. به عنوان مثال قیمت میکس کافئین بالا در سه کارخانه نامبرده در پارگراف بالا به صورت زیر است: (لازم به توضیح است برای اطلاع از قیمت روز باید با کارشناسان فروش تماس گرفت).

  • قیمت قهوه فله ای میکس در کارخانه اصفهان: بین 60000 تا 62000 تومان
  • قیمت میکس کافئین در کارخانه تهران: بین 620000 تا 65000 تومان
  • قیمت قهوه کافئین بالا فله ای در کارخانه قزوین: بین 63000 تا 66000 تومان

قیمت قهوه فله ای

قهوه میکس کافئین بالا

قهوه میکس کافئین بالا را به روش های مختلفی می توان تهیه کرد. ایجاد ترکیب و میکس های مختلف قهوه به چند دلیل انجام می شود:

  • ایجاد طعم های مختلف
  • کنترل کافئین
  • کنترل قیمت

قهوه کافئین بالا چه رنگی است؟

جالب است بدانیم بر خلاف تصور بسیاری از مصرف کنندگان، قهوه زمانی که کمتر رست شود دارای کافئین بیشتری است. بنابراین قهوه کافئین بالا بهتر است دارای درجه رست مدیوم باشد.

قهوه میکس کافئین بالا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا