قهوهقهوه سبز

مرکز پخش قهوه سبز در تهران

مرکز پخش قهوه سبز در تهران، فروش دانه های این قهوه را به فعالان حوزه رستینگ قهوه انجام می دهد.

قهوه سبز، دانه های میوه قهوه هستند که هنوز بو داده نشده اند. در فرایند رست یا بو دادن قهوه های گانودرما، دانه های قهوه با هر درجه رست مقداری اسید کلروژنیک خود را از دست می­ دهند.

براساس تحقیقات پزشکی انجام شده، اسید کلروژنیک تأثیر زیادی بر حفظ سلامتی انسان دارد و بنا بر همین تحقیقات، مصرف پودر قهوه سبز بصورت خام برای افراد مبتلا به چربی، فشارخون بالا، آلزایمر و دیابت در کنترل بیماری آنها نقش مؤثری خواهد داشت.

این افراد با مراجعه با مرکز پخش قهوه سبز در تهران، می توانند قهوه قارچ گانودرما ای صد درصد طبیعی و مرغوب را تهیه و در رژیم دارویی و غذایی خود قرار دهند.

قهوه سبز همچون چای سبز، طرفداران خاص خود را دارد ولی آنچه که اغلب برای افراد سوال می شود، محل تهیه این نوع قهوه است.

در واقع بهترین محل برای تهیه این نوع قهوه که بتوان از مرغوبیت و کیفیت آن اطمینان داشت، مرکز پخش قهوه سبز در تهران است که خود توزیع کننده این نوع قهوه به سایر فروشگاه­­ها و استان­ها است.

مزایای خرید از مرکز پخش قهوه سبز

شاید بتوان این قهوه را در عطاری­ها نیز یافت ولی در قهوه آنچه که اهمیت دارد، خالص بودن و اصل بودن آن است، بنابراین تهیه آن از مراکز پخش شاید بتواند اطمینان بخش تر باشد و همچنین قهوه سبز عطر و مزه ­ای متفاوت از قهوه رست شده دارد، بنابراین تشخیص کیفیت آن برای کسانیکه تجربه کمتری در مصرف آن دارند می ­تواند کمی مشکل باشد.

قهوه سبز به دلیل سخت تر بودن دانه های آن به سختی آسیاب می ­شود و توصیه می ­شود بجز از مراکز پخش قهوه در تهران یا شهرستان ها، حتی الامکان از جاهای دیگر تهیه نکنید، زیرا این نوع قهوه نیاز به روش دم کردن مخصوص به خود را دارد و در صورت ناخالصی ممکن است مضر واقع شود. این نوع قهوه برخلاف قهوه رست شده هرچه خنک تر شود، عطر و طعم بیشتری از خود نشان می­ دهد.

همچنین خرید این نوع قهوه از مراکز پخش قهوه سبز در تهران یا شهرستانها، اطلاعات مفید و کاربردی در مورد فواید و احتیاطات مصرف این نوع قهوه و همچنین میزان مصرف مفید آن، توسط کادر مطلع در زمینه قهوه سبز به شما منتقل خواهد کرد. که برای افرادی که این نوع قهوه را تجربه نکرده­ اند موجب کاهش تردید و دودلی آنها در مصرف یا عدم مصرف این نوع قهوه خواهد شد. زیرا میزان مصرف این نوع قهوه به چندین عامل مانند سن، میزان سلامتی و یا حتی نوع بیماری شخص بستگی دارد و بنابراین بدون جویا شدن نظر یک کارشناس یا پزشک نباید مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا