قهوهقهوه مولیناری

نماینده قهوه ایتالیایی مولیناری در تهران

نماینده قهوه ایتالیایی مولیناری در تهران نقش قابل توجهی در جلب طرفداران این قهوه داشته است. پیشرفت و توسعه مداوم، گواهینامه های کیفیت، تلاشهای خستگی ناپذیر برای برتر بودن، احترام به سنت در کنار توجه به نوآوریهای دنیای تکنولوژی به همراه تضمین تولید در بالاترین سطح، سبب شده امروز برند مولیناری به عنوان یک پیشرو صنعتی شناخته و آوازه آن فراتر از مرزهای ایتالیا گسترش یابد.

مشخصات قهوه ایتالیایی مولیناری

قهوه مولیناری به سال 1911 توسط شرکت برادران مولیناری که در صنایع غذایی فعالیت چندین ساله داشتند با تمرکز بر رست قهوه و ابداعات مخصوص به خود در رست قهوه، تاسیس شد. این بار فرهنگی که در واقع محل تجمع های شاعران و روشنفکران بود، با دستورالعمل های مخصوص رست خود، توانست در زمان کوتاهی در دل مردم ایتالیا جای یابد و طی مدتی کوتاهتر شهرتی جهانی پیدا کند.

قهوه مولیناری ترکیبی از دو قهوه روبوستا و عربیکاست که درصد روبوستا این ترکیب غالب بر عربیکا آن است و همین موجب بالا بودن درصد کافئین این قهوه می باشد. قهوه مولیناری به دلیل درصد عربیکا پایین آن، اسیدیته پایینی دارد که موجب کاهش ترش مزگی آن خواهد شد و طعمی شکلاتی و تلخ را به این قهوه می دهد که همین اسیدیته پایین آن، این قهوه را برای افرادی که ناراحتی گوارشی دارند، کاملا ایده آل می سازد.

نماینده قهوه ایتالیایی در تهران، این امکان را پدید آورده که واسطی باشد برای آشنایی ایرانیان با داستان طعم شگفت انگیز این قهوه ایتالیایی.

قهوه مولیناری از مرغوب ترین دانه قهوه آمریکای مرکزی و جنوبی و همچنین آسیا تولید و بسته بندی می شود.

آنچه سبب تمایز این قهوه سحرانگیز شده دستورالعمل رست این قهوه است که بیش از 100 سال است در بین خانواده مولیناری چون رازی شگفت حفظ شده است.

از مشخصه های این نوع قهوه، غلظت بسیار بالای آن همراه با تلخی زیاد را می توان نام برد که البته به سبب درصد عربیکا کم آن، عطر و رایحه متوسطی نیز دارد.

البته ناگفته نماند که شرکت مولیناری مصرف کنندگانی که طعم تلخ قهوه را دوست ندارند، فراموش نکرده و در سالهای اخیر محصولاتی صد درصد عربیکا و یا با عربیکا بالا نیز به تولیدات خود افزوده است. مصرف کنندگان ایرانی قهوه عربیکا می توانند از طریق نماینده قهوه ایتالیایی مولیناری در تهران این قهوه را برای مصارف شخصی یا کافی شاپ و یا کافه استور خود تهیه نمایند.

قطعا یک کافی شاپ و یا کافه استور بدون برند مولیناری، از دید مصرف کنندگان حرفه ای و بخصوص دوستداران قهوه ایتالیایی، یک مکان تمام عیار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا