قهوه مولیناری

قیمت قهوه مولیناری روسو ایتالیایی

قیمت دان قهوه چری مولیناری روسو ایتالیایی، متناسب با قدرت خرید بازار قهوه در ایران تعیین شده است. روسو پر فروش ترین محصول مولیناری ایتالیا در ایران است. استقبال زیادی که از این قهوه ترکیبی پر کافئین به عمل آمد، باعث شد تا شرکت وارد کننده قهوه مولیناری، این لاین را در سیلندرهای سه کیلویی و با قیمت رقابتی به بازار عرضه کند. روسو molinari هم اکنون در بسیاری از کافه های VIP سرو می شود. برندهای ایتالیایی زیادی در ایران برای فروش قهوه اسپرسو با یکدیگر رقابت می کنند. به گونه ای که خریداران خیلی مواقع هنگام انتخاب برند مناسب، احساس سردرگمی می کنند.

قهوه مولیناری روسو

قهوه مولیناری روسو، ترکیبی از چندین دانه عربیکا و روبوستا است. شرکت ایتالیایی درباره نوع دانه ها توضیحی ارائه نداده بلکه به طور کلی می دانیم که قهوه مولیناری روسو شامل 60 درصد دانه های عربیکا و 40% دانه های روبوستا است. روسو در دو وزن یک کیلویی و سه کیلویی تولید می شود. اما بعد از تولید سیلندر سه کیلویی، واردات قهوه مولیناری روسو یک کیلویی متوقف شد. از مهمترین مشخصات قهوه مولیناری روسو موارد زیر را می توان بیان کرد:

  • روسو مولیناری یک قهوه پر کافئین است.
  • دان قهوه بن مانو مولیناری روسو، دارای عطر زیادی می باشد.
  • روسو مولیناری دارای رست شکلاتی (مدیوم دارک) است.

قهوه مولیناری روسو

قیمت قهوه مولیناری

قیمت قهوه مولیناری نسبت به برخی برندهای خارجی و به ویژه ایتالیایی، مناسب تر است. در عین حال کیفیت مطلوب این قهوه و تنوع ترکیب های اسپرسو به محبوب شدن آن کمک کرده است. قهوه فرانسه، دانه های سینگل اورجین 250 گرمی و پودر قهوه موکا، از دیگر محصولات مولیناری می باشد. قیمت قهوه مولیناری برای میکس های مختلف اسپرسو به شرح ذیل است. (این لیست قیمت مربوط به اوایل تابستان 97 بوده و به زودی اعتبار خود را از دست می دهد).

  • سیلندر 100% عربیکا ارگانیک سه کیلویی : 1000000 تومان
  • سیلندر 100% عربیکا معمولی سه کیلویی: 910000 تومان
  • سیلندر 60 به 40 عربیکا به روبوستا سه کیلویی: 630000 تومان

قیمت قهوه مولیناری

منبع: http://coffeebrands.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا